• Basketballvereniging Voorne
cart

Proeftrainen

Leuk dat je interesse hebt om te komen basketballen bij BV Voorne!

Je bent altijd welkom bij BV Voorne om te komen proeftrainen. Je doet dan gelijk mee met het team waar je in komt te spelen als je definitief lid wordt.

Ledenstop jeugd

Basketbal is een populaire sport, zeker onder de jeugd. Vandaar dat we momenteel een ledenstop hebben voor de jeugd t/m de X16 (kinderen tot 16 jr.).
Enige uitzondering hierop is als het nieuwe jeugdlid een volwassene meeneemt met voldoende kennis, ervaring en motivatie om direct een nieuw te vormen team te gaan trainen/coachen.

Aanmelden voor kinderen tot 16 jaar oud blijft mogelijk, maar dan kom je op een wachtlijst te staan waarbij we helaas niet kunnen aangeven wanneer we je kunnen uitnodigen voor een proeftraining.

3x proeftrainen

Je mag drie keer proeftrainen, na de derde keer horen we graag van je of je definitief lid wilt worden.

Vul het formulier in en je hoort snel van ons wanneer je kunt komen voor de proeftrainingen.

Jonger dan 18 jr.? Dan graag email en tel.nr. van een ouder/verzorger invullen.